Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów lub zamawiania projektu online w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.lapgap.pl.
Właścicielem portalu www.lapgap.pl, wykonawcą oraz sprzedawcą jest firma LapGap Edyta Nitecka Kołodziej z siedzibą firmy w Wola Radziszowska 339 32-053 prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 9441812105
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.lapgap.pl są nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Wszystkie projekty przedmiotów, fotografie, projekty wnętrz zamieszczone na stronie www.lapgap.pl są własnością firmy LapGap, nie mogą być wykorzystywane, kopiowane czy wprowadzane do obiegu bez zgody właściciela.
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Kupującego jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
DEFINICJE
- Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
- Klient (Kupujący) – osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13. rok życia, przy czym w przypadku nie ukończenia przez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać Zamówienia lub korzysta z innych usług Sklepu Internetowego (w tym również Konsument).
- Przedmiot transakcji – Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby prezentowana na stronach oferta, była aktualna. Gdyby jednak niektóre z Zamówionych Towarów nie były dostępne, Sprzedający zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Kupującego o zaistniałej sytuacji telefonicznie lub drogą mailową.
- Produkt – Towary i Usługi dodatkowe prezentowane w Sklepie Internetowym.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość (w tym drogą telefoniczną).
- Sklep Internetowy www.lapgap.pl (Sklep, Sklep Internetowy, Strona www) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.lapgap, za pośrednictwem którego Klient może kupić Produkt.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Produktów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Projekt – projekt wnętrza zaprojektowany zgodnie z wytycznymi klienta, przez architekta Lapgap (projekt indywidualny).
- Formularz zamównienia – zestaw pytań w formie elektronicznej, na które odpowiada klient, aby umożliwić projektantowi jak najlepsze dopasowanie projektu do oczekiwań klienta.
- Administrator – podmiot przechowujący dane osobowe Klientów www.lapgap.pl.
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ, REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Wszystkie ceny podane na stronach internetowych www.lapgap.pl są w złotych polskich.
- Podane ceny wolne są od podatku VAT.
- Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
- Zamówienia są przyjmowane są przez stronę internetową, telefonicznie lub drogą mailową.
- Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok. Zamówienia składane drogą telefoniczną lub mailową jest możliwe wyłącznie w godzinach podanych na witrynie Sklepu Internetowego.
- Zamówienie jest skuteczne, jeśli Kupujący prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adresu, na który Towar ma być wysłany oraz numeru telefonu i adresu e-mail.
- W wypadku, gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Kupującym. Jeśli kontakt z Kupującym nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
- Realizacja mebli: stoliki, biblioteczka, skrzynie, krzesełko jest wykonywana do 7 dni roboczych. Nabywca jest informowany o stanie zamówienia przy większych zamówieniach podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji – /częściowa realizacja, wydłużenie oczekiwania inne /. W tym przypadku konieczna jest ostateczna akceptacja klienta.
- Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą przyjęcie zamówienia.
- Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy.
PROJEKT ONLINE
- Zamówienie projektu wnętrza online – Po przesłaniu formularza zamówienia projektant lapgap.pl kontaktuje się z klientem w celu ustalenia możliwego terminu i czasu realizacji projektu, indywidualnego doboru elementów projektu, ostatecznej wyceny.
- Realizacja zamówienia następuje po otrzymaniu od klienta niezbędnych danych (rzut, ankieta, konsultacja z projektantem) oraz dokonaniu przez niego płatności za projekt oraz elementy dodatkowe projektu.
- Płatność za projekt następuje dopiero po wstępnych ustaleniach oraz akceptacji nadesłanych materiałów przez architekta lapgap.
- Płatności można dokonać za pomocą przelewu internetowego.
- Klient otrzymuje gotowy projekt (wg zamówionej i opłaconej specyfikacji) w formie elektronicznej, na wskazany adres e-mail.
- Czas realizacji projektu wynosi od 5 do 10 dni roboczych, liczony od momentu dostarczenia przez klienta wszystkich wymaganych danych (formularz zamówienia, akceptacja regulaminu, kompletny rzut, wypełniona ankieta), oraz potwierdzenia przelewu.
- Czas realizacji może ulec wydłużeniu w zależności od stopnia skomplikowania danego pomieszczenia oraz w przypadku konieczności dosłania przez klienta dodatkowych danych dotyczących projektowanego pomieszczenia.
- Przystępując do realizacji zamówienia on-line bazujemy na informacjach i danych otrzymanych od Państwa. Nie bierzemy więc odpowiedzialności za ewentualne błędy i rozbieżności wynikające ze źle dokonanych pomiarów. Proponujemy jednak poprawki w projekcie, jeśli problem zostanie zidentyfikowany do dwóch tygodni od przekazania projektu aranżacji wnętrz.
Prawa autorskie i majątkowe
- Klient nie nabywa autorskich praw majątkowych do projektu zakupionego na www.lapgap.pl.
- Zabrania się udostępniania projektu osobom trzecim i rozprowadzania zakupionego projektu.
- Zabrania sie kopiowania formy mebli, produktów, zdjęć firmy LapGap.
- Wszystkie produkty LapGap sa chronione prawem autorskim.
- Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy.
Koszty, płatności, wysyłka, odbiór
- Kupujący jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku transportu. Kupujący zamawiający więcej niz jedną rzecz może prosić o odrębną wycenę transportu. Kupujący może się zapoznać z cennikiem w każdej chwili.
- Towar jest dostarczany za pomocą firmy kurierskiej DPD. W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie sprzedającego.
- Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon.
- Podane ceny są wolne od podatku Vat /Lapgap na daną chwilę nie wystawia faktur vat/
- Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy zawartość przesyłki nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody do czedo Klient ma prawo, oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
Odstąpienie od umowy
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie. Jest ono jednak ograniczone w czasie i przysługuje jedynie przez 10 dni (podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Dz.U.Nr 22, poz. 271 ze zm.). Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy, w przypadku projektu od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia.
- W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt na adres siedziby Usługodawcy.
- Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę.
- W ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania towaru wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w punkcie 2 niniejszego paragrafu wymagania, zostanie wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Po jej otrzymaniu, w ciągu 14 dni roboczych, Sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta.
Reklamacje
- Reklamacje będa rozpatrywane w terminie czternastu dni roboczych od otrzymania. Reklamacje przyjmowane sa za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres office@lapgap.pl.Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 roku o szczegółowych warunkach sprzedaży konsumpcyjnej oraz o zmianie kodeksu cywilnego.
- Klient traci uprawnienia określone w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko po sporządzeniu protokołu szkody w obecności kuriera. Zamawiający powinien odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki.
- Podstaw reklamacji nie obejmują: 1. różnice kolorów mogące wynikać z innych ustawień wyświetlania, czy parametrów monitora Zamawiającego. 2. różnice faktury słojów drewna wynikające ze spacyfiki materiału płyty stolarskiej czy sklejki brzozowej z której nasze meble są wykonane.
- Wszystkie meble które są wykonane „na wymiar” tzn. pod konktetny wymiar dziecka, również meble które są w jakikolwiek inny sposób modyfikowane na życzenie klienta /konfiguracja mebla, wymiary, kolory/ nie podlegaja zwrotom.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Zamawiającego, wszelkie koszty wyżej wymienionych reklamacji pokrywa Zamawiający.
- Koszty przesyłki zwrotnej ponosi zamawiający.
POLITYKA PRYWATNOŚCI, OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie.
- Dane osobowe są chronione zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane również RODO, oraz aktualnie obowiązujące prawo krajowe.
- Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest Lapgap Sklep Internetowy.
- Zasady Ochrony Danych Osobowych zwarte są w Polityce Prywatności https://lapgap.pl/pl/polityka-prywatnosci/
Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).
- Spory wynikające ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.).
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian cen towarów.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.